چه خوب می شدتوُباغِ من کشاورزدونه ای میکاشتبرای آمدِپاییزخداونددست نگه میداشت دیگه حوصله ی هیچکس به بارون سرنمی اومدعقایدهای پوشالی به پروازدرنمی اومد برای فرصتی تازه منودعوت به بودن کنبگرددنیالباسِ زندگی روبرتنِ من کن پرستویی برای کوچ درباورِ هیچکس نیستاگررؤیاییِ این فکرقبولم کن با10 از20 چه خوب میشداگه دیدن به مانندِشنیدن بودتوُدستِ ماقلم مویی واسه عشقُ کشیدن بود جهان جوری نمامیداشت که قدِ آسمون گم بودخدابازیگرِنقشِ دلای صافِ مردم بود دلم اونجاست که دلتنگی خدامونوصدامیکردنفس ازبندبیرون بودلبم باعشق صفامیکرد همه جای جهان سبزوبدون جنگ خریدوسفارش ترانه..ترانه سرا(حمیدشیخی)...
ما را در سایت خریدوسفارش ترانه..ترانه سرا(حمیدشیخی) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 3:44